Toimitusehdot
Asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen tilatessaan tuotteita verkkokaupasta.
Koukero pidättää oikeudet hinnan muutoksiin tuotteissa sekä toimituksessa.
Jos tilattua ja maksettua tuotetta ei poikkeuksellisesti pystytytä toimittamaan tai korvaamaan toisella, palautamme suoritetun maksun tilillesi.
Maksaminen
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Checkout(tm) sivuston kautta. Toimitamme tuotteet saatuamme maksuvahvistuksen.
Klarna lasku- maksuaikaa 14 vrk.
Emme valitettavasti toimita tuotteita postiennakolla.
Lähetys
Lähetämme tilatut tuotteet 1-3 vuorokauden kuluessa maksun saapumisesta. Asiakas saa tilauksesta vahvistuksen sähköpostiin. Tuotteiden hintoihin lisätään toimitusmaksu, joka on 6,50 euroa.
Tuotteet lähetetään asiakkaalle joko kirjeitse kotiin, tai jos kyseessä on suurempi paketti, asiakas voi noutaa paketin lähimmästä postista , lähimmästä postin pakettiautomaatista tai matkahuollon pakettipalvelun kautta.
Kadonnut tuotepaketti
Jos tuotepaketti ei saavu perille asiakkaalle, pyydämme asiakasta ottamaan meihin yhteyttä heti, jotta asia saadaan selvitettyä mahdollisimman pikaisesti ja kadonneet tuotteet jäljitettyä.
Nouto
Asiakkaan on mahdollista noutaa tilaamansa tuotteet KIPA Kirjakaupasta Kalajoelta. Katso tarkempi osoite yhteystiedoista.
Palautus
Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteet takaisin lähettäjälle, on palautus tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden saapumisesta. Palautuksesta on ilmoitettava sähköpostitse osoitteeseen info@koukero.fi.
Asiakas voi käyttää samaa postipakettia palautukseen. Pakettiin/kuoreen on tällöin merkittävä että kyseessä on palautus, palautuksen syy, sekä tilinumero jolle palautetuiden tuotteiden maksettu hinta voidaan hyvittää.
Palautetun tuotteen täytyy olla käyttämätön ja omassa pakkauksessaan. Palautus on tilaajalle maksuton. Sovi palautuksesta etukäteen.
Noutamattomista ja palautuneista pakettilähetyksistä peritään postikulut kumpaankin suuntaan.
Reklamaatio
Jos tuote on viallinen ja kyseessä on reklamaatio, asiakkaan kannattaa olla suoraan yhteydessä meihin joko puhelimitse tai sähköpostitse.