Toimitusehdot

Asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen tilatessaan tuotteita verkkokaupasta.

Koukero pidättää oikeudet hinnan muutoksiin tuotteissa sekä toimituksessa.

Jos tilattua ja maksettua tuotetta ei poikkeuksellisesti pystytytä toimittamaan tai korvaamaan toisella, palautamme suoritetun maksun tilillesi.

Maksaminen

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Checkout(tm) sivuston kautta. Toimitamme tuotteet saatuamme maksuvahvistuksen.

Klarna lasku- maksuaikaa 14 vrk.

Smash-lasku-maksuaikaa 14 vrk.

Smash-osamaksu    Maksuaikaa jopa 24 kk, käsittelymaksu 3,90 kk, vuosikorko 19,90%.

Emme valitettavasti toimita tuotteita postiennakolla.

Postitus

Postitamme tilatut tuotteet 1-3 vuorokauden kuluessa maksun saapumisesta. Asiakas saa tilauksesta vahvistuksen sähköpostiin. Tuotteiden hintoihin lisätään postimaksu. Postimaksu on 6,50 euroa.

70 euroa ja sen yli maksava tilaus lähetetään asiakkaalle rahtivapaasti.

Tuotteet lähetetään asiakkaalle joko kirjeitse kotiin, tai jos kyseessä on suurempi paketti, asiakas voi noutaa paketin lähimmästä postista tai lähimmästä postin pakettiautomaatista.

Kadonnut tuotepaketti

Jos tuotepaketti ei saavu perille asiakkaalle, pyydämme asiakasta ottamaan meihin yhteyttä heti, jotta asia saadaan selvitettyä mahdollisimman pikaisesti ja kadonneet tuotteet jäljitettyä.

Nouto

Asiakkaan on mahdollista noutaa tilaamansa tuotteet KIPA Kirjakaupasta Kalajoelta. Katso tarkempi osoite yhteystiedoista.

Palautus

Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteet takaisin lähettäjälle, on palautus tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden saapumisesta. Palautuksesta on ilmoitettava sähköpostitse osoitteeseen info@koukero.fi.

Asiakas voi käyttää samaa postipakettia palautukseen. Pakettiin/kuoreen on tällöin merkittävä että kyseessä on palautus, palautuksen syy, sekä tilinumero jolle palautetuiden tuotteiden maksettu hinta voidaan hyvittää.

Palautetun tuotteen täytyy olla käyttämätön ja omassa pakkauksessaan. Palautus on tilaajalle maksuton.

Noutamattomista ja palautuneista pakettilähetyksistä peritään postikulut kumpaankin suuntaan.

Reklamaatio

Jos tuote on viallinen ja kyseessä on reklamaatio, asiakkaan kannattaa olla suoraan yhteydessä meihin joko puhelimitse tai sähköpostitse.